علائم نفروپاتی دیابتی چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علائم نفروپاتی دیابتی چیست

بسیاری از بیماران مطمئن شوید که چه علائم را نشان می دهد آنها بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی. در اینجا مقاله به شما کمک خواهد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد علائم نفروپاتی دیابتی.

نفروپاتی دیابتی به عنوان طولانی مدت خسارت قند خون عروق خونی ظاهر می شود. این یک عارضه جدی بیماری دیابت است. بنابراین، برای بیماران مبتلا به دیابت، آنها را بهتر چک را termly مطمئن شوید که عملکرد کلیه خوب است.

وجود دارد من به برخی از علائم لیست.

تغییرات ادرار. زمانی که کلیه آسیب دیده قادر به خوبی کار می کنند همان است که باید انجام دهید، بیماری ها مانند پروتئین در ادرار، خون در ادرار، درد یا سوزش هنگام دفع ادرار، ادرار در شب، حجم ادرار کمتر و غیره خواهد آمد.

ورم. آن را در نتیجه این آب اضافی که باید به عنوان ادرار کلیه حذف در بدن جمع شده است.

بیماری دستگاه گوارش است. کاهش اشتها، حالت تهوع و استفراغ و اختلالات دیگر.

فشار خون. بنابراین بسیاری از چیزهای مضر در خون، فشار خون را بالا ببرد. و فشار قوی به دیواره های رگ های صدمه بزند. است که می گویند، فشار خون بالا خواهد به آسیب کلیه منجر شود.

خارش پوست، ضعف، کم خونی و ناراحتی های دیگر نیز توسط نفروپاتی دیابتی ایجاد می شود.

اگر شما یک یا برخی از این علایم، آن است که به این معنی نیست شما در حال حاضر به نفروپاتی دیابتی بود. لطفا یک سریال از متون اتخاذ به تأیید چه چیزی باعث درد و رنج.

اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات مفید بیشتر در مورد علائم نفروپاتی دیابتی، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال یک ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: